Algemeen
De voorwaarden gelden voor iedere aanbieding, behandeling en transactie.
Verhindering
De cliënt moet verhindering voor een afspraak zo spoedig mogelijk, uiterlijk 24 uur voorafgaande aan de afspraak, melden. Indien de cliënt deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, zal het gehele bedrag voor de afgesproken behandeling aan de cliënt in rekening worden gebracht.
Persoonsgegevens en privacy
Bij vaak terugkerende klachten kan er in overleg gekozen worden voor verder voetonderzoek. De gegevens die hierbij worden verkregen blijven vertrouwelijk en worden alleen gebruikt voor eigen professionele doeleinden. Gegevens worden in geen enkel geval zonder toestemming van de klant verstrekt aan derden.
Geheimhouding
Que Linda Pedicure is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de cliënt is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De geheimhouding vervalt indien, op grond van een wettelijke bepaling of een rechterlijke uitspraak, Que Linda Pedicure verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden te verstrekken.
Betaling
De gemelde prijzen zijn inclusief BTW. Aanbiedingen in advertenties, op de site of via Facebook zijn geldig in de aangegeven looptijd en/of zolang de voorraad strekt. De cliënt dient direct na afloop van de behandeling de betaling van de behandeling en eventuele producten contant, per pin of betaalverzoek te voldoen.
Aansprakelijkheid
Wij zijn niet aansprakelijk voor schade, van welke aard ook, ontstaan door onjuist/of onvolledig verstrekte informatie, met betrekking tot lichamelijke aandoeningen, medicijn gebruik, werkzaamheden of vrijetijdsbesteding.
Wanneer een cliënt voor aanvang van een behandeling met letsel aan de voet binnenkomt, wordt daarvan melding gemaakt bij de huisarts van de cliënt.
Wij zijn niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die de cliënt heeft meegenomen naar de praktijk.
Klachten
Indien de cliënt een klacht heeft over de behandeling of een product moet deze binnen vijf werkdagen na ontdekking gemeld worden. Indien een klacht gegrond is, zal de behandeling opnieuw verricht worden zoals overeengekomen. Indien wij niet tot overeenstemming kunnen komen, kan de klager het geschil voorleggen aan de geschillencommissie bij Pro Voet.
Gedrag
De cliënt behoort zich in de praktijk te gedragen volgens algemeen aanvaarde normen. Indien de cliënt na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, hebben wij het recht de cliënt de toegang tot de praktijk te weigeren zonder opgaaf van redenen.